Polityka Cookies zawiera informacje o przetwarzaniu cookies przez DM TEAM sp. z o.o oraz podmioty trzecie.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez DM TEAM sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach
Do kogo skierowana jest informacja?
Klauzula opisuje zasady przetwarzania danych:
i jest przekazywana zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 13 i 14 rozporządzenia PEiR (UE) nr 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L z 2016 r. 119, s. 1 z późn. zm.) – dalej RODO.
Dane administratora i kontakt do niego
Administratorem, czyli odpowiadającym za zapewnienie poufności Pani/a danych jest:
DM TEAM sp. z o.o. w Kielcach
ul. Karola Olszewskiego 6; 25-663 Kielce
tel.: +48 665 586 173; +48 668 605 772
e-mail: biuro@dmteam.pl
Cel i podstawy przetwarzania danych
Klienci i kontrahenci:
Potencjalni klienci
Odbiorcy treści marketingowych
Osoby działające w imieniu klientów i kontrahentów
Prawa przysługujące na mocy RODO
Każdej osobie przysługuje prawo:
W celu skorzystania z przysługujących praw, należy skontaktować się pisemnie, mailowo lub telefonicznie z Administratorem.
Prawo złożenia skargi
Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie do Prezesa UODO (Informacje dotyczące zasad składania skarg: DLA OBYWATELA – UODO)
Odbiorcy danych
Dane mogą być udostępniane podmiotom zapewniającym poprawne działanie usług takich jak strona internetowa, czy program do wysyłania poczty e-mail.
Dane klientów oraz kontrahentów mogą być udostępnione do współpracującej kancelarii prawnej, biura rachunkowego, firmy windykacyjnej, firmy księgowej, operatora pocztowego lub firmy kurierskiej.
Źródło danych i zakres udostępnianych danych
Administrator pozyskuje dane bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Jednakże dane osób działających w imieniu klientów i kontrahentów mogą być przekazywane Administratorowi w treści zawieranych umów lub zleceń. Zakres takich danych to imię, nazwisko, stanowisko, miejsce pracy oraz służbowe dane kontaktowe.
Administrator może także pozyskiwać dane z ogólnodostępnych źródeł, takich jak KRS, CEIDG czy biała lista podatników w celu próby nawiązania współpracy lub weryfikacji danych rejestrowych klienta/kontrahenta. Zakres pozyskanych danych jest zgodny z zakresem publicznie udostępnionych w tych rejestrach informacji.
Czas przechowywania danych
Klienci i kontrahenci – 5 lat po roku zakończenia umowy, a w przypadku dochodzenia roszczeń do czasu ich zaspokojenia lub przedawnienia czasu nawiązania współpracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane są przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiązania współpracy dane będą niezwłocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie będzie miało uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeń.
Potencjalni klienci – do czasu nawiązania współpracy i zawarcia umowy (od tego momentu dane są przetwarzane jak dane klienta). W przypadku nie nawiązania współpracy dane będą niezwłocznie usuwane, chyba że ich przechowywanie będzie miało uzasadnienie w obronie przed roszczeniami, wówczas do czasu przedawnienia tych roszczeń.
Odbiorcy treści marketingowych – do czasu zaprzestania przekazywania informacji marketingowych, zgłoszenia sprzeciwu na takie działanie lub wycofania zgody.
Osoby działające w imieniu klientów i kontrahentów – dane wskazane w umowach do 5 lat po roku zakończenia umowy, dane związane z prowadzoną korespondencją przez okres 5 lat po otrzymaniu wiadomości. W przypadku powstania roszczeń związanych z działaniem w imieniu klienta lub kontrahenta, do czasu ich zaspokojenia lub przedawnienia.
Dobrowolność podania danych
Klienci i kontrahenci – w zakresie danych potrzebnych do zawarcia i realizacji umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie uniemożliwi zrealizowanie tego działania. Dane niezbędne do wystawienia faktury kontrahent lub klient ma obowiązek podać zgodnie z przepisami podatkowymi. Ich nie podanie uniemożliwi wystawienie faktury.
Potencjalni klienci – podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania współpracy lub przekazania oferty.
Odbiorcy treści marketingowych – podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymania informacji.
Osoby działające w imieniu klientów i kontrahentów – w zakresie danych potrzebnych do zawarcia umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne. Ich niepodanie uniemożliwi zrealizowanie tego działania oraz w zakresie innych danych ich podanie jest dobrowolne i nie ma wpływu na współprace z klientem lub kontrahentem.
DM TEAM sp. z o.o.
Województwo:
Świętokrzyskie, Podkarpackie, Mazowieckie, Śląskie , Łódzkie, Lubelskie, Podlaskie, Warmińsko-Mazurskie
Wszelkie prawa zastrzeżone – © 2024 DMteam | All Rights Reserved